Vážení a milí respondenti,
ve spolupráci s neziskovou organizací Revenium, z. s. jsme připravili tento dotazník, abychom zjistili, jak ZOXCALL ještě vylepšit tak, aby bylo jeho použití pro Vás či Vaše blízké co nejpříjemnější.
Jsme společnost ZOXCALL a.s. a vytváříme elektronická zařízení, která pomáhají lidem. Jedním z nich je i komunikátor ZOXCALL, ze kterého lze snadno telefonovat na jedno přednastavené číslo a tísňovou linku 112. Umožňuje rychlé spojení na lékaře, asistenci, pomoc nebo pro chvíle, když si potřebujete s někým popovídat. Ovládání je velmi jednoduché – stačí zmáčknout 1 tlačítko.
Děkujeme za Váš čas!
Dotazník prosím vyplňte zde: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeSRmme_aspyrOO4wb6cB7uNF8nDoK8rF6az7-da73OGY1Bgg/viewform